Известие

Collapse
No announcement yet.

Клати обороти и яде масло 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Клати обороти и яде масло 156 2.0 ТС

    Здравейте колеги,

    Вчера проверих маслото на колата на равно място и изчаках доста време да се оттече , та горе-долу се пада 1 литър за почти 6000 километра. Някакви идеи, защо така прави колата , иначе двигателя е обслужван преди 12 000 километра имам предвид лагери , сегменти , семеринги и т.н. Също така днес пък ми направи впечетление , че клати обороти и то доста досадно , като колата се движи с 60 км/ч някъде и е на свободна си държи 1000 оборота , обаче почна ли да спирам и спра ли , почва да клати до 400-500 оборота и пак ги дига до 900-1000 Възможно ли е да е от дроселовата клапа и се чудя дали да я почистя?
    Поздрави.

    ЕДИТ: имам чувството , че като натисна спирачките почва да клати!?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    И за двата симптома има диагноза от многото. И първо нея трябва да се провери. Запушен сепаратор към байпасния клапан.

    Трябва да се провери дали е така и ако е така се вади капака на клапаните, измива се хубаво сепаратора, маркуча към клапана също и самия клапан се отваря и се почиства.

    Покрай това се почиства и дросела и после адаптация.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      Здравейте колеги,

      Вчера проверих маслото на колата на равно място и изчаках доста време да се оттече , та горе-долу се пада 1 литър за почти 6000 километра. Някакви идеи, защо така прави колата , иначе двигателя е обслужван преди 12 000 километра имам предвид лагери , сегменти , семеринги и т.н. Също така днес пък ми направи впечетление , че клати обороти и то доста досадно , като колата се движи с 60 км/ч някъде и е на свободна си държи 1000 оборота , обаче почна ли да спирам и спра ли , почва да клати до 400-500 оборота и пак ги дига до 900-1000 Възможно ли е да е от дроселовата клапа и се чудя дали да я почистя?
      Поздрави.

      ЕДИТ: имам чувството , че като натисна спирачките почва да клати!?
      Чистиш дросел и адаптираш, ако не се оправи сменяш ТПС и си пак на пистата. С какво масло си и на 6000 ли е маслото.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Чистиш дросел и адаптираш, ако не се оправи сменяш ТПС и си пак на пистата. С какво масло си и на 6000 ли е маслото.
        Да минал съм 6000 километра с това масло(Тутела Имола 10W60)
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          Крейзи, фюел мениджмънта оправи ли си го?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Крейзи, фюел мениджмънта оправи ли си го?
            Не не съм и това исках да попитам също , възможно ли е от това , че колата е с прецакана ламбда ( откачена) , да гори масло?! и да клати обороти , ама тя си е с откачена сонда вече близо месец , и чак сега се появи проблема нз.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #7
              Смени си сондата и си почисти дросела. След това - адаптация. Трябва да спре да клати, м ... м ... т ...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Да минал съм 6000 километра с това масло(Тутела Имола 10W60)
                Пробвай със Селения следващия път, тая Тутела ич не ми вдъхва доверие без да искам да влизам в спорове за качествата му.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Пробвай със Селения следващия път, тая Тутела ич не ми вдъхва доверие без да искам да влизам в спорове за качествата му.
                  Бе то 90% е ясно , че клатенето след сондата и чистене на дросел + адаптация , ще се оправи , ама това масло що така го яде е въпроса?
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #10
                    Има много причини и колегата oem ти е казал за една възможна. Просто трябва да провериш. А между другото как я караш колата, защото ако си нервен и я понастъпващ сериозно, тогава е съвсем нормален този разход на масло- алфите си харчат масло? Но ако рядко минаваш 4к оборота вече наистина имаш проблем, който трябва да го търсиш.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      И моята яде за около 5000-6000км почти литър ..ама и аз си я карам доста често в червената зона!
                      Alfa156 Against All

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Бе то 90% е ясно , че клатенето след сондата и чистене на дросел + адаптация , ще се оправи , ама това масло що така го яде е въпроса?
                        Има ли някакъв пушек, и как го е изгорила маслото в смисъл първите 5000хил. не го бара и след това ли или как?
                        На загряла пробвай следното задръж я 1 минута на 3500 оборота равномерно и после я изфорсирай рязко ако поизпуши или замирише добре на масло значи го похапва. Това вече иде на калпаво масло, или не добре напаснали сегменти. С две думи отново "фърляме боб". Дай по пълно инфо за горенето на масло. Аз в случая залагам на кофти масло.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Колега,Алфа почти винаги яде масло!120-150 гр. на 100 км е напълно нормално!Карай с друго масло-Селения,Кастрол ,но е скъп-36 лв е литъра!Мотул,Мобил!От премиум марките естествено 10В -60!

                          Comment


                          • #14
                            На мен не ми хапва и 200 гр. за 10 000 км. с 10В40 или 10В60 няма значение. Всичко като е наред по мотора не би трябвало да харчи.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              На мен не ми хапва и 200 гр. за 10 000 км. с 10В40 или 10В60 няма значение. Всичко като е наред по мотора не би трябвало да харчи.
                              И аз така съм чувал, обаче семеригни сигменти са сменяни, маслото ми е Тутела Имола 10В60 , през периоди доливах остатъка от 5те литра и сега пак долях , смисъл не ми го е изгорила за 500 км , а постояно си хапва, иначе да не я карам много леко, често минавам 4000 оборота , но не я карам винаги до червено, има и дни в които си я карам до 3000 , не я карам постояно до критики, нито пък постояно до 3000.

                              EDIT: Този маслен сепаратор аз мога ли да го проверя , или е трудно и трябва да ходя на майстор?
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment

                              Working...
                              X